| Godziny | Zajęcia dnia |
| 07:00 – 08:00 | Schodzenie się dzieci, stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom i integrujących grupę. Rozmowy indywidualne z rodzicami. |
| 08:00 – 08:30 | Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, ruchowe, sensoryczne i inscenizacyjne. Oglądanie książek, albumów i czasopism. Rozmowy indywidualne. Ćwiczenia graficzne, oddechowe, logopedyczne. Praca indywidualna o charakterze symulująco-wyrównawczym. |
| 08:30 – 08:50 | Zabawy orientacyjno-porządkowe. |
| 08:50 – 09:00 | Przygotowanie do śniadania, czynności samoobsługowe i higieniczne. |
| 09:00 – 09:30 | Śniadanie – wdrażanie zasad kulturalnego zachowania się podczas spożywania posiłków. |
| 09:30 – 09:45 | Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
| 09:45 – 10:45 | Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie zajęć dydaktycznych z grupą prowadzonych według planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania zgodnie z podstawą programową. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z dominacją działalności umysłowej, ruchowej, plastycznej i muzycznej prowadzonej z całą grupą. |
| 10:45 – 11:45 | Gry i zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym. Zajęcia sportowe, spacery, obserwacje przyrodnicze, wycieczki po okolicy i do miejsc przyrodniczych, spotkania z ciekawymi ludźmi. |
| 11:45 – 12:00 | Czynności porządkowe w sali. Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne i samoobsługowe. |
| 12:00 – 12:30 | Obiad – ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami, dbanie o estetykę i zdrowie. |
| 12:30 – 12:50 | Czynności samoobsługowe po obiedzie. Czytanie i słuchanie bajek. Zabawy relaksacyjne i wyciszające. |
| 12:50 – 13:50 | Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne i stolikowe. Praca indywidualna, ćwiczenia i zabawy utrwalające wiadomości i umiejętności dzieci. |
| 13:50 – 14:20 | Ćwiczenia manualne, grafomotoryczne, słuchowe, ortofoniczne. |
| 14:20 – 14:30 | Przygotowanie do podwieczorku, prace porządkowe i higieniczne. |
| 14:30 – 14:50 | Podwieczorek. |
| 14:50 – 15:00 | Czynności higieniczne i samoobsługowe po podwieczorku. |
| 15:00 – 16:00 | Zabawy indywidualne w sali, zabawy i gry stolikowe. Kontakty indywidualne z rodzicami, rozchodzenie się dzieci. |
